Julafton

På julafton var vi hemma hos samo och sasa (farmor och farfar). Samo hade gjort jättegod mat med olika finska lådor. Medans maten dukades fram passade jag på att titta på alla fina saker som hängde i granen.



Senare på kvällen kom tomten förbi. Han var snäll och jag var inte alls rädd för honom. Tydligen hade jag varit snällast för jag fick flest paket.



Pappa missade tomten precis men mamma och jag hade sparat hans paket så han fick dem av oss.



I julklapp fick jag: Teletubbies DVD, Overall, Tofflor, Duplo - Lego, Glasängel, Blåvitt tröja, Sagobok, Tröja och Hello Kitty docka


Kommentarer
Postat av: Camilla Ahlin

Hon har blivit så stor! Kom gärna up till "landet" och hälsa på i nya stugan :) !! Kram..

2009-01-08 @ 17:24:10
Postat av: Livia

Hej Elvina,

tack för trevligt sällskap på Språkcaféet. Jag hoppas du fått en egen Lala nu. Allt annat vore förfärligt.

kram Livia

2009-01-09 @ 20:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0